SVAR: Frågestund.

elin om Frågestund.:
vad inspererar dig till att blogga ? :D



SVAR: Ingenting, nä men jag får väl insperation när jag fotar / har fotat. :)
____________________
   
Ida om Frågestund.:
kan du visa vad du har för blogg material ? :D
asså vad du använder till bloggen ?(:



SVAR: Blogg material ? :O
Jag använder inte mer än en data ...

____________________
   
maja om Frågestund.:
kan du göra videoinlägg ?:D



SVAR: Ja, kan jag kanske :)
____________________
   
Emma om Frågestund.:
vilka bloggar följer du ? :)
& kan du länka då ?



SVAR: Jag följer vissa fotobloggar & några "normala" men jag har dom i mappar, sen har jag några som jag har skrivit in som andra bloggare följer men dom kollar jag inte på så mycket.
Kan nog länka när jag har tid. :)
____________________
   
Anonym om Frågestund.:
är det lika kul att ha bloggen utan emelie ? ;)



SVAR: Jo, för mig är det ju men inte för läsarna för uppdateringen är ... (N) just nu.. ;)
____________________
   
Ida om Frågestund.:
vad vill du bli när du blir stor om du inte får välja fotograf ? :)



SVAR: Jag har ingen aning faktiskt, har inte tänkt så långt än. :)
____________________
   
Anonym om Frågestund.:
vad vill du bli när du blir stor , förutom fotograf om du nu vill det ? :D



SVAR: Kolla på svaret över. =)
____________________
   
Anonym om Frågestund.:
har du något tips om man vill bli bra fotograf ? <3



SVAR: Fota mycket & lära sig av andra.
Sen sätta mål, & verkligen kämpa för att nå dom. :)
"Om man vill lyckas , kan man lyckas"

____________________
   
Bert Karlsson xD om Frågestund.:
hur många läsare har ni per dag ? :)



SVAR: Det är olika men mellan 10-50 beroende på vilken dag det är .. :)
____________________
   
Anonym om Frågestund.:
hur blev du intresserad av fotografering ? :)



SVAR: Jag har ingen aning faktiskt, det bara kom. :)
____________________
   
sss om Frågestund.:
vem är roligast att fota ? :)



SVAR: Vet inte vad du menar med "vem".
Men antar att du menar personer... Det är olika. Vissa har ju mer "kämpa-glädje" under fotograferingen än andra, & det är ju dom som "kämpar" för att vara bra & få bra bilder som är roligast att fota. :)

____________________
   
Anonym om Frågestund.:
hur gammal är du ?



SVAR: Det vet du ;)
____________________
   
J om Frågestund.:
vilken låt gillar ni ? ;) <3



SVAR: "Vi" (/jag) gillar ju ingen speciell låt precis, men jag har ju några som jag lyssnar på mer än andra.
____________________
   
Maja om Frågestund.:
Kan ni visa en bild på er ? (L)



SVAR: Har ju en BTS-film som ska komma in så snabbt som möjligt så ni får vänta lite :).
____________________
   
Emma om Frågestund.:
Vilka bloggar läser ni ?



SVAR: Ska länka det i ett senare inlägg. :)
____________________


Kommentarer
Postat av: Angelica

Titta gärna in på min blogg och ställ en fråga i frågestunden :)

2011-05-21 @ 19:15:25
URL: http://angelicaphoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
¨