Bortförklaring




Ja... har inte bloggat på 30år. Kommer antagligen fortsätta så tills jag har hittat någon motivation. Ledsen.
Har haft så enormt mycket att göra och har inte hunnit fota något alls. Imorgon ska jag iväg och rida på morgonen, sedan passa en kusin som kommer och sover över. ;)
Kollade igenom gamla hästbilder och blev hemskt sugen på att fota någon tävling. Det är en imorgon men eftersom jag gör annat hinner jag inte dit, tyvärr.

Nu ska jag byta om och göra mig färdig och sedan åker vi mot stallet! Får se när nästa uppdatering kommer. :)

Kommentarer
Postat av: Emelie Thorén

WOW VILKA FINA BILDER!!

Svar: Tack! :)
NCfoto - FoToBlogg

2012-09-01 @ 08:41:20
URL: http://thorenemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
¨