Livstecken!

 
Hallå! Det var ett tag sen sist... Jag tänkte egentligen bara ge er som är kvar ett livstecken.
För tillfället har jag inte en tanke på att komma tillbaka och börja blogga igen, men iallafall så tänkte jag lägga upp lite bilder som jag fotat när jag varit "borta".

Ute på ridtur i stan.



Ungefär såhär mycket har jag hunnit fota.. hehe.
Förutom foderhästen som jag och min syrra har så har jag i stort sett inte fotat någonting. Har även en ny blogg på gång som jag ska byta till när jag börjar blogga igen (om jag börjar blogga igen). Den är färdig och det är bara en ny header som ska in. Jag väntar dock med headern eftersom jag hoppas på att kunna fota lite till innan dess.

Samurai

Haha, han ser mini ut.

Om ni vill följa Samurais utveckling klickar ni in HÄR.
Kommer ett inlägg till senare med instagram bilder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
¨