Vinnare :D

Greta-Stina om Någon som vet vad detta är?:
Du fotade ner i en båt :D

14 Augusti, 22:41  
amanda om Någon som vet vad detta är?:
har du fotat ett träd undreifrån?

14 Augusti, 20:56  
Louiiise - cameacrystal om Någon som vet vad detta är?:
Träd..
Du har typ flyttat fokusen?

HAHA duktigt Louise, duktigt..

Höhö ^^ <3

14 Augusti, 20:02  
Maja om Någon som vet vad detta är?:
Du hade en kamera, tror jag..
Och sen å riktade du den mot ett träd och tryckte på en knapp som finns uppe på kameran. <3
(En kamera är en grej som kan ta kort på något, t.ex ett träd, du srycker på en knapp, och sen har du en bild på trädet var du än är)
xD ;D <3

14 Augusti, 18:09  
Emelie om Någon som vet vad detta är?:
rönnbärs träd?
14 Augusti, 15:45





Ja, den som vann blev då Maja för att hon hade den "bästa" förklaringen på hur jag gjorde. ;)
En annan som hade helt rätt var "Greta-Stina" men hon blev tyvärr diskad eftersom jag hade sagt svaret till henne.. ;o
Men rätt svar var iallafall: Att jag fotade ner i en båt..

Så kolla nu hennes blogg http://ifusayso.blogg.se (Hon har börjat blogga igen).


.

Kommentarer
Postat av: Maja

Hahaha, yesss!!



Du, Tille, förrästen, kan inte vi va nån dag och så kan du visa mig hur man gör bloggdesign ? (a

Har provat, men det funkar ju ente! :(

Ska börja blogga nu snart igen, så jag är sugen på en ny design vettu ;) <3



Massa Kraamar (L)

2011-08-15 @ 09:09:27
URL: http://ifusayso.blogg.se/
Postat av: Johanna <3

Headerns bilder är ju jätte fina , <3

2011-08-15 @ 22:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
¨