Tävlar



Tävla ?
Klicka på bilden !











Tävla ?
Klicka här !








Tävla ?
Klicka här !







http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=2294


Jag vill vinna det skalet för att de är sjukt coolt & snyggt.  Vem skulle säga nej till ett sånt?

Ett Iphone skal jag nu tävlar om, vinna vinna, det vill jag liksom ?
Önskar att jag skulle kunna få detta, för då skulle nog mitt hjärta lätta.
Varför inte tävla nu? Så va fasen varför väntar du?

Min bästa, bästa kompis har precis fått en Iphone 3 & varför inte ha ett sjukt snyggt skal att skydda den med ? ;)
Dessutom blir det en perfekt julklapp (då jag inte har kunnat komma på något annat än)
& Hon brukar alltid ge mig en massa perfekta saker så nu är det väl min tur ? :D

Vill du också tävla ?
Klicka HÄR
www.iphoneskal.se sponsrar tävlingen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
¨