Kommentarer #3

Anonym om Månadens blogg.:
en fråga bara ? :)
Får man veta hur ni ser ut asså brukar ni fota varann så det kommer bilder eller är det bara på djur , kompisar och så ? :) <3

Fin blogg.
SVAR: Nej, Vi brukar inte fota varandra, jag brukar fota kompisar men jag vet inte om Emelie brukar göra det.
Ingen brukar fota mig, jag tål inte att stå framför kameran så det var antagligen därför jag hamnade bakom ;)
Som du kanske vet  JOSEFINE ;)

PS. Vi kommer sluta svara på ANONYMA frågor från & med nu.
Så skriv ert namn nästa gång..

Kommentarer
Postat av: Josse ? ;)

Kan ni ha en frågestund? :D <3

2011-05-09 @ 17:03:15
Postat av: Angelica

Hej hej, gå gärna in på min blogg och lämna en kommentar. Ställ frågor och vad ni villm jag svarar så fort så möjligt! Följ gärna min blogg via bloglovin, så du kan hålla dig uppdaterad :D

2011-05-09 @ 19:58:24
URL: http://angelicaphoto.blogspot.com
Postat av: Josse (a)

hihi men jag vill ju se bilder på er oxå i bloggen (a) <3



& ja jag vet att du inte gillar att bli fotad men jag visste inte om emelie brukade ut och fota elr så ;)<3

2011-05-09 @ 21:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
¨