Tävling!

Okej, vi kör på en tävling. Lite impulsivt sådär. Priset är en film om dig och din häst! (Sköthäst/medryttarhäst/foder/egen spelar ingen roll!)



"Måsten/Krav": 
* Alla filmer måste vara i FULL HD alltså 1080px
* Den som vinner måste kunna skicka massa filmer då den färdiga filmen kommer bli ca. 5 min lång! :)
* Kan finnas upp till max 20 bilder i filmen också, om vinnaren vill (även dessa i bra kvalité)
* Jag vill ha både filmer när du rider (dressyr/hoppning) och "från marken", t.ex. i hagen o.s.v (..lite love liksom ;))
* Gärna avramlingar också om det finns på film! ;D

Regler:
* Bara 1 anmälan / person
* Om just du vinner, vill jag ha cred för filmen om du lägger upp den på t.ex facebook/bloggen o.s.v


Tävlingen avslutas när tillräckligt många tävlar!
OBS! Ny vinnare kan dras om inte "Kraven" uppnås!

Glöm inte mailadress i din kommentar!




Filmen kommer bli något liknande dessa;
(Förhoppningsvis mest lik den översta.. :')  Fina Matilda & Kernito! <3)


Kommentarer
Postat av: Stina

Riktigt fin blogg :) Jag undrar vad du har för kamera och var du redigerar dina filmer?

2012-09-04 @ 16:37:03
URL: http://stinko.blogg.se
Postat av: Wilma

Jag är gärna med :)

2012-09-09 @ 07:51:14
URL: http://wilmafur.blogg.se
Postat av: Theresia

Ja vill vara med :D

2012-09-10 @ 17:04:38
Postat av: Theresia

Jag vill vara med :')

2012-09-12 @ 12:22:51
URL: http://theresiasandahl.blogg.se
Postat av: Nathalie

Jag undrar var du hittade/köpte musiken på första videon och var du redigerar dina filmer?

2012-09-22 @ 15:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
¨